فراز سطح کراتینین 11.2-6.5 به چه معنا است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فراز سطح کراتینین 11.2-6.5 به چه معنا است

سلام، دکتر، من یک بیمار نارسایی کلیه است. چند روز پیش آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین من 11.2 اما سه روز بعد بود یکی دیگر از تست نشان می دهد که کراتینین من 6.5 بود. می توانید این ممکن است آنها را ساخته اند اشتباه در مشت یکی؟ چگونه می توان فراز سطح کراتینین تا به سرعت در مدت زمان کوتاه.

سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. با توجه به کراتینین خود را اعلام کرد خود را به 6.5 از 11.2 در سه روز کاهش یافته است، ممکن است که پزشکان یک اشتباه در اینجا.

با این حال، وجود خواهد داشت یکی دیگر از علت احتمالی این است که بیماری خود را یک نوع بیماری حاد کلیه است. زمانی که عفونت سرد و یا هر چیزی بهتر از قبل، من فکر می کنم کراتینین کاهش خواهد یافت.

اما مهم نیست چقدر است، التهابی کلیه شما آسیب دیده است، بنابراین شما باید درمان موثر برای بیماری خود را برای جلوگیری از دیالیز و حتی پیوند را بپذیرید. در حال حاضر، شما خیلی جوان است و شما باید از نتیجه مشکل رنج می برند نیست.

شما می دانید طب چینی است ثابت شده است که اثر در بهبود گردش خون درون کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه، پس از آن می تواند درمان خوبی برای کمک به شما در دیالیز و پیوند کلیه، اجتناب کنند. با کمک طب چینی، شما می توانید کردم عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی بهبود یافته و در نتیجه به یک زندگی با کیفیت.

اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: